Jeśli jesteście Państwo niezadowoleni z zakupów możecie zwrócić towar bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od dnia odebrania przesyłki. Jeśli zwrócony towar nie będzie uszkodzony lub w złym stanie, otrzymacie Państwo zwrot zapłaconej kwoty lub będziecie mogli wymienić produkt na inny.

W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży przez Klienta, pracownicy sklepu Cigarro.pl każdorazowo poświadczą na piśmie fakt dokonania przelewu kwoty zwrotu. Wszelkie niezbędne informacje dotyczące procedury zwrotu znajdują się w Regulaminie sklepu Cigarro.pl (IX. Reklamacje i zwroty).

W przypadku reklamacji należy skontaktować się z pracownikami sklepu Cigarro.pl za pośrednictwem poczty elektronicznej, pisemnie lub telefonicznie (zakładka Kontakt). Zgłaszając reklamację należy podać imię i nazwisko, nr zamówienia, nr dowodu zakupu oraz opisać przedmiot reklamacji.

Nie pokrywamy kosztów wysyłki.

Płatności